Wednesday 8 June 2011

Dr M, Najib Lebih Baik Bisu

Dr M, lebih baik berdiam supaya kecerdikan anda terserlah. Karpal melakukan seruan kebaikan kepada Dr M, itu pun kalau Dr M mahu dengar;
"Pengerusi DAP yang juga ahli parlimen Bukit Gelugor Karpal Singh menggesa mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad supaya berkelakuan seperti seorang negarawan ulung dan menutup mulutnya.

Katanya, Dr Mahathir yang sedang “meniti usia yang senja” sepatutnya menggunakan sisa-sisa kehidupannya supaya bertaubat atas segala salah laku silamnya." - Malaysiakini.
Abang Mat Sabu pun suruh Najib diam;
"PAS perjuangkan dasar Negara Berkebajikan yang didirikan oleh Baginda Nabi sejak zaman Madinah lagi dan bukan hanya untuk PRU13 sahaja.

"Nampak sangat Najib tidak tahu di dalam hal ini, saya kasihan, lebih baik beliau diam sahaja dalam perkara yang beliau tidak tahu.

"Sebaik beliau bercakap, rakyat tahu bahawa perdana menteri tidak tahu tentang perkara ini," jelasnya menzahirkan rasa kasihan pada Najib." - Harakahdaily.
Jika mereka benar-benar diam, alamatnya, Pakatan Rakyat sudah menang besar, dan teramat mustahil Pilihanraya Umum 13 akan berlaku pada tahun ini.

No comments:

Post a Comment